سوز دل


دانلود آهنگ جدید هوروش باند به نام مثل من باش

دانلود آهنگ جدید هوروش باند به نام مثل من باش

download new music Hoorosh Band – Mesle Man Bash

دانلود اهنگ مثل من باش هوروش باند

Download New Song, Download New Song By Hoorosh Band Called Mesle Man Bash, Download New Song Hoorosh Band Mesle Man Bash, Hoorosh Band, Hoorosh Band Mesle Man Bash, Mesle Man Bash, Mesle Man Bash by Hoorosh Band, Mesle Man Bash Download New Song By Hoorosh Band, Mesle Man Bash Download New Song Hoorosh Band, avinmusic, آهنگ, آهنگ جدید, دانلود, دانلود آهنگ, دانلود آهنگ Hoorosh Band, دانلود آهنگ جدید, دانلود آهنگ جدید Hoorosh Band, دانلود آهنگ جدید Hoorosh Band به نام Mesle Man Bash, دانلود آهنگ جدید هوروش بند, دانلود آهنگ جدید هوروش بند به نام مثل من باش, دانلود آهنگ جدید هوروش بند مثل من باش, دانلود آهنگ هوروش بند به نام مثل من باش, دانلود آهنگ هوروش بند مثل من باش, مثل من باش, مثل من باش دانلود آهنگ هوروش بند, آوین موزیک, هوروش بند, کد پیشواز آهنگ های هوروش بند

لینک دانلود در ادامه مطلب…

متن آهنگ جدید هوروش باند بنام مثل من باش

داری ازم دور میشی تو دل میکنیو

تو که خوب میدونی جون منیو

چرا میذاری که واست سخت بشه این زندگیو

تو که حرفامو نمیفهمیو … دلمو

بیا واست دلم تنگ شده قلبم این دل عاشقه خب

هر کاری کردم که بگیرم جاتو تو دلم نشد

نفهمیدم چیشد دل چشمای تو خورد

یه شبه عاشق شدمو بردی تو عقل و دلمو

بیا واست دلم تنگ شده قلبم این دل عاشقه خب

هر کاری کردم که بگیرم جاتو تو دلم نشد

نفهمیدم چیشد دل چشمای تو خورد

یه شبه عاشق شدمو بردی تو عقل و دلمو

رسیده دیگه لب به جونم فدات بشم مهربونم

برگرد بذار رو به راه شم آخه واست کم نذاشتم

خالی نکن پشتمو باز یبارم شده مثه من باش

الهی دلم فدای چشمات

بیا واست دلم تنگ شده قلبم این دل عاشقه خب

هر کاری کردم که بگیرم جاتو تو دلم نشد

نفهمیدم چیشد دل چشمای تو خورد

یه شبه عاشق شدمو بردی تو عقل و دلمو

بیا واست دلم تنگ شده قلبم این دل عاشقه خب

هر کاری کردم که بگیرم جاتو تو دلم نشد

نفهمیدم چیشد دل چشمای تو خورد

یه شبه عاشق شدمو بردی تو عقل و دلمو

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan