سوز دل


دانلود آهنگ جدید رضا بهرام به نام بیمار

آهنگ بیمار رضا بهرام

Download New Music Reza Bahram – Bimar

دانلود آهنگ جدید رضا بهرام به نام بیمار با کیفیت ۳۲۰ و ۱۲۸

دانلود آهنگ بیمار

دانلود آهنگ جدید رضا بهرام بیمار

لینک دانلود در ادامه مطلب…

متن آهنگ رضا بهرام بیمار

فکر عاقل کردنم هرگز نبود من از این دیوانگی سر میروم

آنچه میبینم به غیر از عشق نیست شک نکن دیوانه تر هم میشوم

بی جهت نیست این همه زیبایی ات هرکسی بیند تورا مجنون شود

دور تو میچرخمو آرایشت کل اعجاب طبیعت میشود

دیوانه ات شدم ببین فقط به من دل را ببند دل را ببند دل را ببند

ای جان از عشق تو سوخت ای دلبرم فقط بخند فقط بخند فقط بخند

دانلود آهنگ جدید رضا بهرام بیمار با لینک مستقیم

هر کسی گوید سخن از عشق را نتواند که دلی از تو برد

دلبری از تو چنان دشوار است که دل تب دار و یک بیمار میخواهد فقط

دیوانه ات شدم ببین فقط به من دل را ببند دل را ببند دل را ببند

ای جان از عشق تو سوخت ای دلبرم فقط بخند فقط بخند فقط بخند


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan